a day for denim

mötte upp med pappa som är i stan över helgen på Globe för lunch innan vi begav oss ut för att se kubistiskt hus samt en promenad uppför Vysherad kullen för att spana på slott och utsikt. Mycket imponerande! Innan vi gick hem hann vi med en liten vända på Nový Smíchov köpcentret och lite shopping!
gillar upprullade ärmar, eller rättare sagt avskyr jag när de är för långa. nu är denna dock tänkt för att bäras över något mer än bara skinn.
jeansen är en favvo från f21 som jag fyndade under vinterns usa-trip.
jackan hittades här.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Oh, du hittade en jacka tillslut - jätte fin!



Kul att jag numera faktisk vet och kan se framför mig vart ni har varit.



Kram

2010-04-12 @ 20:10:05
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Stella

Tack!



Ja, visst är det - blir lite mer verkligt då! kram!

2010-04-13 @ 16:57:51
Postat av: elsapelsa

vilken fin jeansjacka!

2010-04-13 @ 19:46:27
URL: http://loopsandturns.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0