Hej Konsument!

Bästa promenad: Götgatan i Sthlm
Favoritgata: finns många små fina här i Prag, annars Bellmansgatan
Favoritdrink: rött italienskt vin
Äter lyxmiddag på: kogo
Bästa mikromaten: rester, fast de ska värmas på spis!
Favoritförort: I am a city girl. annars skärholmen för loppisen och ikea.
Fikar gärna på: mellqvist på hornsgatan med Nanna, blooms med Astrid
Bästa lunchställe: Café café (prag)
Bästa brunchen: Globe!
Bästa kaffet: Globe!
Bästa konsertlokalen: Södra teatern är nice
Bästa baren: morfar ginko
Här bjuder jag mamma på middag: hemma
Här bjuder jag pappa på middag: hemma
Senaste Stockholmsupptäckt: ...vet ej
Senast sedda teater-/dansföreställning: 1000 nånting... en känd balettdansös 1000ende föreställning
Senast sedda utställning: evropska (?)
En bra gåbortspresent: gott vin
Favoritlyxartikel: Sephoras handtvål
Läser just nu: skolböcker och lite varannan månad i one fifth avenue
Läser helst: dn.se
Favoritråvara: lök
Favoritfärg: svart
Favoritmärke: Tesco Organic
Favoritskor: nya bekväma
Klädkonto per månad: Ibland inget, ibland mycket
Dricksprocent: 10-15% beror också på vart..
Modeförebild: många
Motionerar:
Helst inte, men yoga gillar jag när jag tar mig tiden
Mest överskattade affär: de som säljer för dyrt för vad man får
Det dyraste jag har köpt: macbook pro, värd varenda krona dock
Favoritprodukt på Systemet: Eftersom jag aldrig går på systemet längre (hello tesco!) får det bli Ruffino Chianti
Favoritprodukt på Apoteket: Alvedon
Bästa fyllekäket: pasta
Lyssnar på: spottan
Bästa förfestmusiken: Håkan Hellström, Lady Gaga
Senast gnolade: Sylvia med Marissa Nadler
Senast köpta skivan/-låten: oj.. minns ej
Mitt sämsta köp någonsin: min förra dator, dyr och värdelös.
Dansar helst till: dansvänlig musik
Senaste impulsköp: ett par skor
Senaste fyndet: samma skor, bekvämma och billiga!
Senaste secondhandfyndet: en grå ylletröja, en hit i vintras då det var svinkallt mest hela tiden.

källa

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Trevlig lista, den lånar jag av dig vid ett senare tillfälle. Nu måste jag skynda mig till bussen och jobbet.

Kram

2010-04-28 @ 08:50:06
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0