summer lovin'

i min garderob hänger numer ett gäng härliga kombos. Kjolar, shorts, toppar, jackor, sjalar och somriga smycken, allt redo att användas, det är bara en liten sak...

väderleksrapporten säger ungefär 10 grader och grått blandat med regn för de nästkommande 10 dagarna.
så, tills dess att solen skiner från morgon till kväll och värmer upp staden, gosar jag in mig i den här härliga sjalen som landade hemma i stockholm för ca en månad sen, men som landade hemma hos mig i torsdags.
självklart är det rykiel pour H&M. har sen de släpptes här har jag faktiskt bara sett en enda bära något med samma ränder, vilket är kul.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Vädergudarna i Prag verkar vara ganska ambivalenta. De lovade regn under hela vår vistelse, men se vilket fint väder vi fick sedan!



Fin sjal förresten ;)



Kram

2010-04-12 @ 20:08:57
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0