Summer time

I höst påbörjar jag min allra sista termin som universitetsstudent (aka slav under csn) och nu i sommar har jag velat fram och tillbaka huruvida jag ska plugga (fördelar: csn, fri att resa som det behagas. nackdelar: är sinnessjukt pluggtrött och tror att en paus skulle göra mig mycket gott). För säkerhetsskull sökte jag två kurser och ingen lockar egentligen, men att hitta ett sommarjobb som är relativt kul och inte i en bar här har dessvärre verkat vara mission impossible. Men så i dag hittade jag en annons som passade in som 17! Ansökan är skriven men väntar på en liten koll av Jason innan den skickas och sen är det bara att hoppashoppashoppas!
4 månader med heltidsjobb inom fashion, almost too good to be true!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0