sunday sunday

inför våren finns det en hel del grejer jag skulle vilja införskaffa till min garderob, men eftersom jag är student så är tillgångarna rätt begränsade. funderar på vad i min garderob som går att ändra eller komplettera för en liten uppdatering plus om bara ett enda plagg fick införskaffas, vad skulle det vara? är himla sugen på en jeansjacka, att bära över en enkel klänning i vitt, med ett flätat läderskärp.
eller över ett vitt linne och ett par snyggt skräddade svarta shorts med ett nitbälte (obs, smalt och snyggt och inte sådär 2003 fult).

får nog gå ut och reka lite mer.

Om ni bara fick uppdatera er garderob med ett endast plagg för hela våren/sommaren, vad skulle det då vara?

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jeansjacka är en given favorit, dock har jag en klassiker sedan flera år tillbaka.

Vet inte vad som står högst på min lista för tillfället. Men en fin tunika som kan användas till både vardags och fest skulle jag nog säga :)

Kram

2010-04-11 @ 18:00:37
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: elsapelsa

en fin rätt enkel klänning tror jag, som gärna får funka bra både till vardag och fest, så kan man ha på sig den på dagen och ha picknick för att sen gå vidare till nån klubb!

puss!

2010-04-11 @ 21:00:16
URL: http://loopsandturns.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0