today

I dag har jag lunchat på Globe, träffat Mattia samt skickat en jobbansökan. Annonsen kom ut för en månad sen, men jag hoppas att min killer-brev slår dem med häpnad så att jag slipper plugga i sommar. Jag har även läst i min fantastiskt tråkiga skolbok (kalkylering is no hit). Allt gjort i denna outfit.



Barfotaben och sommarskor som dessvärre har skapat en otäck blåsa, så imorgon får fötterna nog vila i ett par ingågna sneakers.

kjol - H&M
Kavaj - omsydd H&M
Tischa - 2nd hand i Chicago

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag vill också kunna gå runt barbent, i små söta sandaler!

Snälla ge mig lite sommarvärme!

Kram

2010-04-23 @ 08:01:13
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0