Utmaning!

Hittade den här på en av mina favvo-bloggar; spiderchick så here comes..

Blogg jag läser först: Beror på men mina favvosar är Alex Schulmans pappablogg, Avenymamma, Spiderchick och Fotbollsfrun

Blogg jag har hört talas mycket om men aldrig läst: tror att de flesta bloggar jag hört talas om spanar jag in, men många av dem återkommer jag aldrig till.

Kändisblogg jag följer: Cecilia Blankens får väl räknas som en kändis och Alex Schulman

Mest kända bloggare jag sett IRL: Evelina - Happily ever after modellade åt mig en gång när jag hade modevisning för många år sen.

Första bloggen jag började följa: Martina Haags blogg tror jag. Finns mycket sorgligt nog inte längre

Bloggare jag beundrar och varför: Ellinor som skriver Ellinors World eftersom hon har ett otroligt sätt att skriva på, blandar innehållet i inlägg och aldrig någonsin är tråkig.

Fördelar jag fått tack vare bloggen: haha, inga alls.

Då hatar jag att blogga: När jag gärna vill skriva men tycker att allt låter astråkigt.

Då älskar jag att blogga: När jag får respons på det jag skriver

Person som ofta kommenterar hos mig som förtjänar lite uppmärksamhet: Ellinor's World och Elsa

Nu utmanar jag följande (om ni vill): Elsa och Ellinor!

Kommentarer
Postat av: Spiderchick

najs =)

2010-04-19 @ 15:41:53
URL: http://spiderchick.nu
Postat av: Ellinor

Oh, så roligt att läsa och vad glad jag blir över dina fina ord - de värmer :)

Skall ta tag i denna inom det närmsta.

Kram

2010-04-19 @ 20:11:42
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0