2010

Januari: Året började på en konsert i Chicago, där kvällen slutade vid fyra på Hollywood Diner med chocolate chip pancakes. Lillskrutten Juno döptes också och så vips var månaden över.

Februari: Plugg, plugg och mera plugg. Blev fotad av Irina.

Mars: Våren kom och försvann, pop-konstutställning på Globe

April: Då kom finaste Ellinor + Daniel, och vi hann med så himla mycket och hade det så trevligt!

Pappa kom också och hälsade på, med Nils och Nils från Danmark!
Maj:Var en härlig och stressig månad, med mycket i skolan! familj till familjen kom och jag blev med iPhone!
Vi + några vänner tog tåget och skulle paddla fors, men så blev det inte, men en fin tur blev det som tur är i alla fall!

Juni: Mamma som skulle kommit i våras, men som blev stoppad av ett askmoln, kom nu istället. Vi hade några jättemysiga dagar i solsken! Vi var bland annat på Troja, som ligger norr om stada! Vi flyttade också!

Juli: Den andra juli flög jag till USA och Chicago. Många mysiga dagar vid stranden


och sen en intensiv vecka i New York följde, innan jag flög (efter himla mycket om och men...) till Stockholm.


Augusti: Astrid fyllde 30 så jag svängde hem till Sverige igen och firade både henne + makens stora dagar!
Åkte också till Katrineholm för att hälsa på kusiner + barn. Hade mycket strul med att komma till centralen, men sen väl på tåget passade jag på att ta ett kort att skicka till Jason. Två flugor i en smäll-bild.

Plåtade även min höst/vinter kollektion..

...och började deltidsjobba på The Item

September: Älskade lille Hugo fyllde hel hand, jag åkte tillbaka till Prag och skolan började igen. Hann dock med en fika på favvo-Blooms innan jag lämnade Sverige.

Oktober: Jag spelade soft ball med Moskva-män. Mycket roligt och mycket soligt!

November: Jason fyllde år, jag sålde kläder på Code:mode,

var på inflyttningsfest

och jobbade som en galning och pluggade lite mindre.
December: Jag fyllde år, firade två gånger

åkte till Sverige, åkte till min gudmor där det var -22 och därmed det kallaste jag upplevt som vuxen

och nu är jag således tillbaka i Prag och väntar på att Jasons resa ska vara över och att vi ska fira nyår ihop!

2010 var på många sätt ett bra år, men jag hoppas 2011 blir bättre!


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Ett händelserikt år, jag har inte ens vågat börja att blicka tillbaka. Känns som om de senaste månaderna varit en hel evighet. Men skall göra detta i dagarna.

Hoppas att Jason kommer fram och att ni får fira in det nya året tillsammans.

Kram

2010-12-31 @ 09:17:04
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0