from Prague with.....

jag är tillbaka i Prag efter 11 dagars underbart häng med familjen. Varje gång jag åker Sverige - Prag är det med lika delar sorg som med glädje. Okul att lämna familjen, kul att se Jason igen.

men.

Nu är jag hemma i vår svinkalla lägenhet, som förvisso börjar tina upp, medan Jason (den jävla lyckosten) äter middag med familjen i USA! superlångt borta. Imorgon när jag kommer tillbaka från lunchen sisådär, flyger han förhoppningsvis atlanta-jfk, och ett drygt dygn senare landar han här.

ensam hemma och ensam i Prag... ingen hit alltså!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Hoppas att resan gick bra och att du nu inte behöver vänta allt för länge på Jason.

Kram

2010-12-29 @ 08:20:59
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Sandra

Hihi jodå, jag har bloggat i nått år nu. Jag visste inte att du bloggade heller, nu har jag lagt till dig i mina favoriter. :) PUSS

2010-12-30 @ 14:50:53
URL: http://aprilhimlar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0