kärlekskrankig tonåring

typ så jag känner mig.
J messade i går och blir 13 timmar sen från JFK. Vilket  betyder missat plan från Rom och ännu ett dygn till den redan 24-timmars långa resan.

Jag vet att massa massa människor har det betydligt värre och alla känner vi väl någon som sitter nånstans och har väntat dagar och nätter utan mat och sover i tält utomhus. Till och med jag hade det betydligt värre i somras. Men jag längtar så efter Jason och vill att han kommer hem nu! Prag ensamen är liksom en helt annan stad och även om jag har tusen saker att fylla tiden med, känner jag mig mest håglös och med noll intresse.

Åkte till Globe och hittade som tur var ett par polare att hänga med, och nu har jag handlat och är hemma och lyssnar på Lily Allen svinhögt. Tonåring var det ja....

Kommentarer
Postat av: Mia

Det är väl inte "tonårigt" utan bara jättemänskligt. :) Huh, vilken resa han har framför sig förresten..



Gott Nytt!

2010-12-30 @ 21:08:51
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0