Lokal Bloc

Hette restaurangen Jason och jag testade i går. En nyupptäckt i våra kvarter. Jag var superhungrig när vi klev in (helt plötsligt hade eftermiddag blivit till kväll som hade blivit till sen kväll!) och efter en snabb koll i menyn visste jag precis vad jag ville ha. Det var också precis den enda saken på menyn som de inte hade just den kvällen, men så beställde jag fish and chips istället och det var en riktig hit! Hemmagjorda potatischips serverades med två stora sprödbakade filéer samt sås och liten sallad. Dessvärre var allt J beställde en riktig miss, men tillbaka går vi gärna. Alltid bra att veta vad man inte ska beställa.

J är på jobbet och själv har jag tänkt plugga lite innan jag kör en timmes yoga, efter passet igår tittade Nina strängt på mig och sa "we need to do some work on you". Så det är lika bra att jag tjuvtränar lite hemma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0