Min vän

Listor är ett enligt mig mycket bra sätt att fördriva tiden med, men också för att lära känna andra, så här kommer en jag hittat på nätet som är lite inspirerad från mina vänner-boken som skrevs för vuxna för ett tag sen. (typ jättemånga år sen, eftersom jag fick en när jag tog studenten, vilket var.... hm... 2003?)

Namn/alias: Stella. Kallas för Bella av mamma + nanna, baby av J.
Ålder: 26!
Bor: Prag
Ögonfärg:
Brun-gröna
Längd: 171cm
Sysselsättning: Studerar min nästsista termin på distans-uni.
Dröm yrke:
Frilansare/projektmänniska
Stjärntecken: Skytt
Min sämsta egenskap: Jag kan ha så fruktansvärt svårt över att sätta i gång mitt pluggande och kan dra på det i timmar.
Min bästa egenskap: Mitt öppna sinne!
Favorit klädmärke: whyred, h&m, forever21
Favorit mat: pasta
Favorit djur: skulle vara den där kattungen då
Favorit färg: Svart
Favorit artist (just nu): Sen i går spelas Melody Gardot rätt flitigt här 
Favorit resemål:
Italien! Sen är usa rätt kul och Stockholm är svårslaget
Detta gör jag om 10år: Jobbar och lattjar med mina kids
Detta gör mig glad: Att vara med mina vänner, familj + Jason. Leka med Hugo och Juno
Detta gör mig arg: Att världen är så fruktansvärt orättvis ibland + trångsynta människor. Kan folk inte bara fatta att det är 2010  och det är dags att släppa fördomar om andra människor.

Se så, kopiera och skriv själva!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Tummen upp för alla listor, de är verkligen ett ypperligt sätt att lära känna en person bättre :)

Kram

2010-05-03 @ 15:41:23
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0