Old school

Long story short, mitt visa försvann väldigt mystiskt för nån månad sen och häromdan när jag skulle ansöka om csn till sommaren slår det mig att så gjorde även mitt e-leg. Att fixa ett nytt för ett nytt kort är inte så krångligt, om det inte var så att de inte finns för mac än. Så, jag släpade fram min gamla pc som ligger och göms i ett skåp, tusen år senare kommer jag äntligen in på nordea bara för att inse att sladden som jag behöver, ja, den ligger ju såklart i stockholm.
Som tur är skickar csn papper över hela världen utan knussel, så nu sitter jag med mina papper och fyller i old school.

Annars pluggar jag och Jason hjälper med matten i min finansieringskurs, så samtidigt lär jag mig vad allt jag inte lärde mig i skolan heter på engelska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0