tonight

Kvällen började bra med plugg, men sen tyckte jag att det var dags för middag och svängde således ihop en bulgursallad bestående av bulgur, fräst zuccini, brocoli, cashewnötter och lime creme fraiche. Mycket gott, skulle gärna ta en bild och visa, men det gick väldigt fort från att maten hamnade på tallriken tills den var i magen, så ingen bild.

Nu är klockan tjugo i nio och jag är bra mycket mer sugen på att göra popcorn och kolla på "the private lives of Pippa Lee" som jag fick hem tidigare i dag.

ack dessa val! Tror att det får bli en kombo.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Oh, så gott det lät. Ska jag lägga på minnet.

Kram

2010-05-02 @ 21:41:14
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0