14 meter tyg på tork

I lördags var jag och handlade tyg, vår/sommarkollektionen är så gott som klar, bara att allt ska tillverkas också. I väntan på att tygerna skulle torka (av någon anledning tyckte jag det var bäst att tvätta alla på en gång...) så pluggade jag, nu är inledningen till c-uppsatsen klar, mycket skönt!
När Jason kom hem strax efter nio insåg jag att jag hade varit igång sen klockan tio på morgonen, pluggat, ritat mönster, sytt, tvättat, hängt tvätt, sopat i sovrummet, diskat två gånger, lagat lunch och matlåda (inte samma mat). Jag var helt slut!
Söndagar är en sån där mellandag tycker jag. Gör jag inget blir jag stressad över att jag ska jobba flera dagar innan jag kan jobba hemifrån (hänger ni med?) samtidigt vill jag ibland också bara slappa, när annars ska jag vara ledig?
Jag vet, på flighten till LA ska jag vara ledig! Hur många timmar jag sammanlagt kommer att resa vill jag inte riktigt kännas vid. minst ett byte har jag också.. Kanske att jag stannar en natt i NY och vilar upp mig lite innan jag fortsätter till California!

L.A
Jag vill åka nu!!

Kommentarer
Postat av: Siri - En personlig blogg om mode och stil.

Va duktig du har varit!! :)

sv: Visst är den randiga toppen härlig ja :) Gud va roligt att få hålla på med det man älskar och faktiskt ha möjligheten :) Kram

2011-02-14 @ 20:24:54
URL: http://siribeckman.se
Postat av: AMANDA FALK

ååh otroligt vacker bild :D



Sv: sorry för sent svar men jag håller verkligen med ;-) har aldrig varit i californien men känner på mig att jag skulle trivas där, haha :D



Jooodå, i dubai mall (världens största shoppingcenter) finns en helt enooooomrt forever21, kan vara inne där hur många timamr som helst :D



Ha en super bra start på helgen!

2011-02-18 @ 22:01:54
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0