dag 27 - min favoritplats

home is where your heart is. så typ där är min favoritplats.

annars gillar jag det här stället


Det här stället är inte heller helt fel


...eller den här stan



inte heller helt fel


..här är inte heller fel att vara

(Bergabacken, hemma i Sthlm, Chicago, Italien, hemma i Prag)


fast största favoriterna är nog ändå kök. Köket hos mamma och pappa när jag precis kommit till Stockholm, köket hos storasyster + familj vid middag/fika/frukost/lunch, köket hemma med Jason-hjärtat.

Kommentarer
Postat av: Siri - En personlig blogg om mode och stil.

Hej Stella! Vilken härlig blogg du har :) Det var riktigt underbara platser du lade upp - gud va jag längtar efter sol och värme nu!

Och jag håller med - ett par svarta klassiska pumps borde definitivt finnas i alla tjejers garderob :) Kram

2011-02-08 @ 19:13:56
URL: http://siribeckman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0