dag 29 - mina ambitioner

ambitioner är ju klurigt, har väl mer planer och drömmar.

Jag hoppas i alla fall kunna jobba deltid efter att jag slutat och kunna satsa mer tid och energi på HILDEBRANDT.
Klara vårterminen.
Flytta till en lägenhet med ett extra rum, balkong att plantera och dricka kaffe på, ett badkar att ta lyxiga bad i när det viner utanför.
Två blir förhoppningsvis tre en vacker (eller regning, jag skiter i vilket) nån dag långt bort fast också väldigt nära.

Jag vill vara lycklig, det är nog det enda. resten brukar lösa sig rätt bra.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Drömmar och ambitioner är inte det lättaste, men vi delar ungefär samma visioner du och jag!

Ser fram emot de där kaffestunderna på balkongen haha



Stor kram

2011-02-11 @ 14:08:43
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0