jag vill ha hela världen

På listan som aldrig verkar ta slut av saker jag vill/borde/måste göra står att fixa om bloggen, jag skulle vilja ha mer som rutor där texten hamnar och så större text plus en ljusgrå bakgrund. Hjälp tack!

I vår när vi kommer hem från USA och jag förhoppningsvis har ett heltidsjobb ska vi flytta till en större lägenhet, för er som följt med ett tag, så vet ni att sist var det ingen enkel match och även om jag trivs i vår lägenhet är området inte det roligaste plus att den är så himla liten! Nu vill vi ha en trea (vem vill inte?) så att jag kan få ett rum att jobba i. Jag är så till mig av bara tanken!
Dessvärre är vi ju inte där än, men i helgen ska vi i alla fall åka och köpa det bord som ska stå i det rummet, det behövs nämligen redan.

bildkälla

fast med röda ben, eftersom jag redan har 4 hemma.. två meter långt är det, fatta utrymmet!!

Annars så har jag lagt ut en jobbannons eftersom min fotografkompis inte kunde då min modell kunde and one had to go! Så på söndag blir det vårmodeplåtning i 0-gradigt väder.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Tyvärr har jag ingen aning om hur blogg.se fungerar, men på blogspot finns det i alla fall lättnavigerade designverktyg...något du kanske hittar här också?



Lycka till!

2011-02-16 @ 15:46:01
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0