köpa bör man....

listor som cirkulerar över blogghavet finns det mängder av, så här är ännu en för en listälskare som jag! Gör't du med!
Skor: Svart stövlar med klack, svarta stövlar med låg klack, svarta korta stövlar med högre klack.
Sneakers: adidas och converse jag fyndat i usa.
Jeans: forever21 är fan bäst på jeans!! mina absoluta favoriter köpte jag dec 09 och de sitter skitsnyggt fortfarande och kostade typ 13 dollar.
T-shirt: supermånga, de flesta svarta.
Underkläder: omatchat gör sig icke besvär!
Väska: svart tommy hilfiger
Plånbok: är i guld och rymmer det mesta!
Solglasögon: pilotbrillor från chicago
Klocka: har en snygg herrklocka vars armband de fick ta bort typ halva (skojarinte) för att den skulle vara lagom åt min skelett-handled.
Smycken: stora halsband, stora örhängen
Teve: liten och platt
Mobiltelefon: iphone
Dator: macbook pro
Smink: har klarat mig med bara mascara forever men så helt plötsligt blev jag väldigt ...grå så i usa kommer det shoppas lite för tanter som jag! på läpparna har jag dock alltid elizabeth arden's 8hr
Ansiktskräm: Sephoras egna
Lotion: sephoras egna
Deodorant: rexona, den gröna
Tandkräm: crest 3D
Schampo/balsam: det som inte är tresemme, men ser typ likadant ut och som jag inte alls kan komma på vad det heter just nu.
Tvål: beror lite på, idag jordgubssscrub!
Parfym: har använt upp flaskor med DKNY be delicious men nästa blir nog Chloé
Mineralvatten: mattoni lemon eller bonaqua neperliva!
Vin: rött, smakrikt, gott och dyrt, höhö.
Drink: captain morgan + apple juice eller appletini
Bröd: hembakt av mig, pappa eller astrid.
Mat: blivit en del fish taco på senaste, och jag bara SLURP! :)
Glass: nästan all
Godis: the more the merrier, för mig alltså.
Säng: obekväm och har börjat knarra...
Lakan: vitt vitt vitt och så ibland lite grönt!
Frisörsalong: gino's på götgatan 
Dagstidning: dn.se
Magasin: elle, vouge, DV, trash tidningar i usa

Kommentarer
Postat av: Siri - En personlig blogg om mode och stil.

Härlig lista :)

sv: Själv använder jag min 5 år gamla digitalkamera så den tar inte så jättebra bilder längre tyvärr, bra för semesterbilder osv. Men jag använder min pojkväns kamera för det mesta - den är riktigt grym! Samsung NX 100 - en kompakt systemkamera - liten och smidig och tar lika bra bilder som en systemkamera :) Ett hett tips! Är nog smart att köpa i USA, då blir det nog inte så dyrt :) Kram

2011-02-15 @ 15:46:28
URL: http://siribeckman.se
Postat av: AMANDA FALK

ÅÅÅH jaaaa :D äntligen någon som förstår mig när jag säger att forever21 har bästa jeansen någonsin!! mina tre bästa par är därifrån och vill inte ha på mig några andra eftersom de är så sköna och sitter snyggast :) dock ramlase jag förra veckan så mina favoriter gick det ett stort hål på på knät :( måste hitta likadana när jag åker till dubai!



Hoppas du får en trevlig lillördag!

2011-02-16 @ 10:41:33
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0