äta bör man.... del 2.

vet inte om någon minns när jag skrev om det här med lunch på jobbet?
I alla fall, förra veckan gjorde jag slag i saken, fast då blev "lunchen" bara hembakt bröd och sen en frukt till. Efter att jag nästan grät av hunger på vägen hem i torsdags, så kände jag att det var inte heller vidare hållbart.
I går lagade jag canelloni, supergoda och nu åt visserligen Jason lite mer än jag hade tänkt mig när han kom hem, men resten plus hembakt bröd med phille på blev dagens lunch. Gott och mättande. förutom det lilla missödet att jag hade glömt att ta med bestick och fick således äta med händerna. Nåväl, det gick ju det med.

Ikväll funderar jag på att göra laxburgare enligt det här receptet. För övrigt min nya favvo-blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0