dag 10 - det här hade jag på mig i dag

Vet inte om det är någon som märkt att jag inte är helt trogen den här listan, i alla fall inte när det kommer om en dag på dag och varje dag. Nåväl, jag är rätt glad att jag fuskade med den här. Dag 10 skulle varit i söndags då jag huserade runt lägenheten i svettis-byxor, istället väljer jag i går som blir publicerat i dag. Kompenserar med att skriva dag 11 senare i dag..







Jeans - forever 21 (som jag provade i all hast i sommras över ett par halvfuktiga bikinitrosor, Jason och jag kom raka vägen från beachen i Chicago..)
Top - forever21
kofta - Zara
pärlhalsband jag fick när jag slutade på Globe, första gången..

Ok, ledsen för kass bild. jeansen är blå, koftan svart.
tandkrämen som syns är crest för den som är intresserad ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0