dag 11 - mina syskon

Storasyster Astrid, 30 år. Lugn som en filbunke för det mesta, liknar mig mer än någon annan, vi tänker lika och ofta samma saker.
Grälade gjorde vi som sjutton och retade gallfeber ur varandra, tills den dagen hon flyttade hemifrån. Fy så ledsen jag var, men helt plötsligt kunde vi umgås utan att ses varje dag, utan föräldrar blev hennes lägenhet en liten frizon. Sen drygt 11 år kom Emil in i bilden och senare även barn.

Elsa, 24 den 24/1. Lillasyrran som alltid varit liten, tills hon faktiskt blev stor en dag. Cup cakes bakande och fotograferande. Retades gjorde vi också som små, fy i helvete vad hon var bra på det också!

Finare går inte att hitta, och ingen är gladare än jag som fick så fina systrar! Får mina barn ens en snudd av samma band blir jag en lycklig mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0