dag 12 - i min handväska

Handväskan i sig är en svart tommy hilfiger jag köpte i Chicago i somras, dagen innan jag flög till NYC. Såg den och ville genast ha, men tyckte väl att en ny väska dagen innan jag skulle till NY kanske inte var den bästa idéen, NY skulle nog bli dyrt ändå.
Nåväl, efter ett par varv i affären slog jag till och sen den dagen är det (förutom en kväll) den enda väskan jag haft med mig.

Finns alltid - Elizabeth Arden 8hr, plånbok, iphone, sephora's alco gel, nycklar (vars nyckelring brukade forma stella, nu bara tella), hörlurar, usb-minne samt en del annat krafs, typ kvitton, näsdukar, hårsnodd, hårnål, jobbnyckel.
väska


delar av innehållet. sephora lover vadå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0