dag 13 - den här veckan

förmodligen den värsta på länge. skolstress och dåliga besked och allmän förvirring.

måndag:
Jobb och plugg
tisdag:
jobb och plugg
onsdag
plugg. förvirring ang vt, csn-prat men också avklarad kurs + betyg. finally!
torsdag:
Jobb, plugg, jason som råkade få med sig min mac-sladd till jobbet. ringer och låter supergullig och han föreslår lunch ihop så att han kan lämna över den. phua. säger moment men servitören tror maly. betyder liten istället för ett ögonblick jag jag får öl till lunchen. nåväl, det är ju inte så farligt. Nu mer plugg och jobb (hoppas på en lugn dag, min deadline är NÄÄÄRA).
fredag: 7:30 går bussen till Berlin!
lördag + söndag är vi i Berlin, åker 5 i midnatt söndag kväll.
What a wonderful end liksom på skitveckan, mys i Berlin, lyxhotell och bara häng! hoppas på att hitta ett par skor också, pumps eller stövlar och en ny nyckelring. och sushi!

Kommentarer
Postat av: Pania

sv; Tack så hemskt mycket att du tog dig tiden och skrev, jättesnällt!

Grejen är den att jag har en kompis som pluggar där nu, hon är Isabells bloggassisten just nu. Hon sa att man fick 7000 i månaden av csn, och det är ju vad en lägenhet kostar minst i månaden där.

Att ta lån går ju säkert på något vänster, det är just det att behöva ligga en halv miljon back när jag är typ 25 sen :S Kommer ju ha ett studielån att betala av resten av livet då :/

2011-01-13 @ 16:34:39
URL: http://paniat.blogg.se/
Postat av: sarastille - jag säljer billiga designer!

Hej! :) Just nu har jag en DagensBlogg-tävling på min blogg där vem som helst får anmäla sig. Gör det du med och var med i tävlingen om vem som blir länkad för mina 2000-3000 läsare! :)

2011-01-13 @ 16:46:28
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0