dag 18 - min favoritfödelsedag

jag tycker nog att alla födelsedagar är väldigt speciella på sitt sätt. Dessvärre har mina senaste födelsedagar färgats av sorg och elände, men så sist när jag fyllde 27(!) så kände jag att den enda som kan bryta mönstret är jag själv. Sagt och gjort, dagen firades i dagarna 4! Redan dagen innan tyckte J att det var dags att börja, så vi gick till min favvo-restaurang Radost FX, på självaste dagen jobbade jag, men blev firad fint på jobbet med både sång, paket och blommor. Kvällen spenderade jag med Jason, först champagne på mitt favvofik (efter Globe..) Café café, följt av middag på Kogo. Gott vin och god mat. Paketöppning och pralinätande hemma.
Fredagen efter (jag fyllde en onsdag) firade jag med vännerna i Prag och en och en halv vecka senare med vännerna på favvobaren i sthlm, Indigo.

Annars minns jag två saker från födelsedagar som barn, en när jag fyllde åtta och hade kalas och en annan gång när vi alla satt i matsalen och antingen var det min födelsedag eller så var det den som planerades. minns inte så noga, men det finns på film!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad tyckte du om redovisningen? :) Det ska bli kul med en konkret kurs nu efter alla flummiga som vi haft under hösten. Vi har den nya affärsredovisningen och två uppgiftsböcker. Som tur är så har Daniel precis avslutat den i sin utbildning så jag behöver inte köpa några böcker. :) Hur är ditt liv nu? Kram

2011-01-19 @ 14:54:42
URL: http://aprilhimlar.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja det är så skönt att veta att jag har Lindex i sommar, sen får vi se vad det blir till hösten men kommer nog säkra upp med att söka lite kurser tror jag. Hur ser din sommar ut? :)



Vi verkar ha samma upplägg, två uppgifter och en tenta! Jag känner som du gjorde i början, att det ska bli kul (har andra föreläsningen imorgon). Jag har tänkt börja läsa redan nu faktiskt men har suttit här framför datorn i ett par timmar nu och inte öppnat boken än. :P Men snart så.

Vad läser du för kurser nu?

Kraam

2011-01-19 @ 17:24:02
URL: http://aprilhimlar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0