dag 24 - det här får mig att gråta

sorgliga saker! doh!

och lyckliga saker, när min storasyster gifte sig bölade jag mig igenom hela vigseln för det var så satans vackert.

stora saker - som när jag hade girls night med Saga och skulle ge henne medicin och hon var alldeles superduktig och bara svalde! fast hon bara var ungefär 5 veckor och jättesjuk.

övermäktig kärlek, ibland kan jag böla bara för att jag är så kär och lycklig!

att skiljas! som den gången jag gick i superhetta i NY och det spöregnade och jag var blöt från topp till tå och J och jag stod vid ground zero och han skulle åka till Prag och jag skulle vara kvar.


yep, superblödig.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag hade skickat lite godsaker till dig på posten om de hade kunnat komma fram lika fina som på bilderna. :)

2011-01-26 @ 21:31:13
URL: http://aprilhimlar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0