dag 3 - mina föräldrar

Mamma är från Sverige och pappa är från Danmark. Möttes gjorde de för drygt 40 år sen, på båten till Färöarna. Gifte sig -76 (eller om det var -78) och är gifta än i dag.
Mamma är hård, men rättvis, har alltid tid för att höra allt och en sån mamma man kan berätta allt för. Som man kan få känna sig som 3 hos fast man egentligen är 27. Som tröstar och kommer med kloka råd. Som är en sån mamma som man tänker, fy sjutton vilken tur jag hade!
Pappa pratar danska förutom när han skickar mail och sms. Som gillar musik och film och böcker och som alla gillar. Pappa är en pappa som helst nog inte vill att hans flickor ska växa upp, fast som ändå vill det. Som är stolt över en och som bakar det godaste brödet och de bästa vaniljekransarna.
kort sagt, mina föräldrar är bäst!

Kommentarer
Postat av: Dragi

Tack Stella för komplimangen. Ja året har iaf börjat fint och jag hoppas detta blir ett bra år för mig. VN artikeln kommer imon verkar det som o jag e sjukt nyfiken på hur den blir haha,dels vilken bild de valde på mig och hur pinsamt småstadsaktigt de kommer skriva den haha.



Gott nytt år,hoppas ditt år blir helt underbart med massa roliga utmaningar och all lycka för dig och Jason =) kram

2011-01-03 @ 13:59:59
URL: http://dragi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0