dag 6 - min dag

min dag började halv tio (!) då klockan ringer, Jason gör kaffe, jag duschar. Banansmoothie, kaffe, kläder, pussar och hejdå.
Bussresa till jobbet som började med att busschaffisen startar så hårt att jag mer eller mindre ramlar rakt ner i famnen på en tjej. heja mig.

jobb jobb jobb, slö dag, hinner skicka lite mail, färglägga ett par skisser på ett designuppdrag, J som är ledig kommer förbi och vi äter lunch på The Pub, pasta för mig.

Så ser det ut på the pub, gammal bild, men ändå.

Tillbaka på jobbet, nya prislappar på kashmir tröjorna, funderar på att köpa en till mig själv, men finaste färgen är mörkblå, så vi får se.

Pluggar, mailar, spelar itunes på shuffle, väntar liiite på att klockan ska gå.
Kvar finns drygt en timmes jobb, löneutbetalning innan kvällen som kommer innehålla indisk mat med Jason + ett par vänner. Inte helt fel.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Lät ändå som en mycket bra dag, alla timmarna på jobbet till trots!

Kram

2011-01-06 @ 09:52:38
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0