dag 9 - min tro

jag tror inte på gud till att börja med.
Däremot tror jag på att behandla andra såsom man själv vill bli behandlad och att what goes around, comes around, men det är väl lite samma.
Jag tror inte på att folk får vad de förtjänar, men eventuellt på att hemska saker händer de som kan klara av det.
Sen tror jag (eller vill kanske mer) att det finns en plats för de som inte är kvar här på jorden. Älskade Saga-hjärtat liksom bara måste vara någonstans där hon har det bättre än hon kunde här.

Kommentarer
Postat av: AnnaIda

Hej söt!

Ja visst behöver man unna sig några weekendresor lite nu och då för att orka med vardagens bestyr :)



Vad kul med Berlin för er, förstår att ni har lite tid att ta igen om ni var ifrån varandra över helgerna.



Hade du en bra vistelse här hemma i Sverige?



Hur går det med studierna? Har du också "bara" halvåret kvar nu?



Ha det gott!

kramar

2011-01-10 @ 07:59:35
URL: http://annaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0