sunday in bed

Jag är en väldigt frisk människa, som tur är, men ibland när jag saknar det där med att göra allt från sängen, är jag låtsassjuk. Som i dag. Visserligen spenderade jag 3.5 timme tidigare i dag på Starbucks med Mattia, en grande cappuccino, en bagel och min international marketing bok.
och jaja, sen mötte jag upp med J på vårt kvartersfik, men sen..

Nu är jag hemma, Jason på jobbet och även om det är lite lockande att spendera kvällen där eftersom de visar Casablanca väljer jag att hänga i en renbäddad säng, med film, skolböcker och eventuellt att jag bakar något.
Sjuk liksom, fast helt frisk.


Starbucks, som förövrigt är på väg att byta logga. Har ni sett den nya? jag gillar inte alls den, vad tycker ni?


Skolböcker och datorn, vad mer behövs? skulle vara något gott då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0