sunday

frukost på bohemia bagel, vilket var ungefär hundra år sen. sen åkte vi metro länge och jag gick på ikea, jason på makro. Jag köpte stekpanna, lådor, lampa och krafs. Jason över ett kilo lax, gott gott. (jag vill göra laxburgare!)

hittade den här utmaningen nånstans och nu utmanar jag er som läser!
För fem år sedan.. 2006! bodde i bandhagen och flyttade till Prag.
För tre år sedan.. januari 2008. jobbig tid.
För ett år sedan.. pluggade jag bara, ingen bra vardag, oglad i vår lägenhet. kall vinter, långt till sommaren.
Igår.. hade jag en supermysig kväll och precis när jag tyckte att det var lite ensamt hörde jag nyckeln i låset och Jason kom hem!
Imorgon.. ska jag till jobbet, läsa internationell marknadsföring, hetsplugga, till tesco efter jobbet (i need resår, yoghurt och krav-bananer!) sy och äta middag.
Om ett år.. hoppas jag ha ett jobb jag gillar, att vi bor större och att jag är större.
Om tre år…vill jag ha minst en onge och ett jobb jag gillar och att vi är kära!

gör och skriv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0